czwartek, 28 lutego 2013

ROCK STYLE

Dziś jeszcze troche szarości w mojej stylizacji. Za oknami już powoli puka do nas wiosna.

Od razu wszystko staje się jakieś takie piękniejsze. Chyba każdy z nas uwielbia kolory, ma często swoje ulubione. Ja także...Ale czasem przychodzi taki dzień, w którym zakładamy szarości, czernie oraz inne ciemne barwy. 
Dzisiaj chciałabym Wam właśnie pokazać moje codzienne zestawienie.

Jak Wam się podoba?
Czy często chodzicie ubrane w takich kolorach?
















BOTKI  TOREBKA  KAMIZELKA  T-SHIRT  -  SH  | LEGGINSY  NASZYJNIK  -  RESERVED  |  PIERŚCIONEK  -  @

42 komentarze:

  1. Świetnie :) Rock ale w wersji light :)
    Choć... makijaż nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! A skąd pierścionek ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już dopisałam:) Pierścionek kupiony na allegro;)

      Usuń
    2. Haha przepraszam ;) Dziękuję bardzo :D

      Usuń
  3. Super stylizacja ;) Zajebisty pierścionek ;P

    P.S. Super blog ^^ Obserwuję i zapraszam do mnie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw!!
    torebka jest boska!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz :) no ja w czarnych to częśto chodzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te buty! Niezły łup z sh:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądasz ;) Ładny makijaż!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten brytyjsko-rockowy styl :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne :)
    Torebka jest świetna :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuć wiosnę na zdjęciach!
    Pozdrawiam, zapraszam do polubienia fanpaga,
    obserwacji i zobaczenia nowego posta! :*
    PS lajkuje i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie ! Super masz torebkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi się bardzo podoba ! fajnie ci w takim wydaniu:) spodnie świetne:)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za odwiedziny ;) fajna całość

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja natomiast zwróciłam uwagę na makijaż, ładnie kreski Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo tak ja się nie mogę doczekać wiosny !; ))

    ładnie , zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosennie i sympatycznie, serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. fajnie wyglądasz ! ładna torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteś bardzo ładna i ogółem to świetna stylizacja.
    Zapraszam do siebie:
    http://mademoisellel-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. nice white blazer! love the silver cross ring too:)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super połączenie! Wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. genialna bluzka - równiez obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! This pics are so pretty !

    OdpowiedzUsuń
  24. Staram się nie chodzić w szarościach :) Ale jak coś mi się podoba to czemu nie :) A torebkę masz nieziemską :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wydaje mi się, że szary kolor w połączeniu z neonowym kolorem wyglądałby bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny naszyjnik :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna torebka ;)
    http://from-spring-to-winter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna ta bluzka :)

    artystycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna stylizacja.

    Cudowne spodnie. Jestem cieakawa ile za nie zapłaciłaś i jak dawno kupiłaś. Ja od dłuższego czasu szukam takiego fasonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie były kupione rok temu, wiec chyba cieżko będzie ze znalezieniem ich w sklepie stacjonarnym ;(
      Kosztowały z tego co pamiętam 49 zł:)

      Usuń
  30. Strój jak strój, ale makijaż jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń