piątek, 23 sierpnia 2013

CHECKED DRESS

Przeglądając magazyny, jesienią będzie dozwolone ''wszystko''. My wybieramy to w czym będziemy się czuły najlepiej. Między innymi wypatrzyłam w nich kratkę. Lubię ten wzór, do tej pory gościł on u mnie tylko i wyłącznie na koszulach. Postanowiłam to zmienić. Gdy udało mi się  wyszperać tą sukienkę nie zastanawiałam się ani chwili. Tym razem jeszcze w letnim wydaniu połączona z trampkami, ale myśle że jesienią także znakomicie się sprawdzi.  Co o niej sądzicie?












SUKIENKA  -  SH  |  TOREBKA  -  STRADIVARIUS  |  TRAMPKI  -  CONVERSE  |  BRANSOLETKA  -  NN

8 komentarzy:

  1. Fajny zestaw. Świetna sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. co tu zaglądam, to masz lepsze zdjęcia:D

    OdpowiedzUsuń
  3. samochód dodaje niezłego klimatu do zdjęć :D świetni wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny set i tło samochodzika wybrane idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka i tak jak napisałaś już ją widzę także w jesiennym wydaniu :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sukienka!bardzo podoba mi się połączenie z trampkami:))

    OdpowiedzUsuń