niedziela, 13 października 2013

BEIGE COAT

Jeśli szukasz płaszcza, który będzie modny niezależnie od obowiązujących trendów, postaw na kolor beżowy! Beżowy płaszcz to jesienny klasyk - pasuje do wszystkiego, może być zarówno elegancki, jak i praktyczny. Długo szukałam mojego wymarzonego, i udało się. Idealnie sprawdza się na naszą ciepłą jesień. Połączyłam go z brązem oraz beżowymi szpilkami. Jak Wam się podoba?













                                                               PŁASZCZ  -  MOHITO  |  SPODNIE  KOSZULA  -  SH  |  SZPILKI  -  DEEZEE  |  TOREBKA  -  VINTAGE

12 komentarzy:

  1. Super plaszczyk! SLICZNY <3 Slicznie wygladasz!
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Rowniez obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszula! :)
    i widoczki cudne :3

    OdpowiedzUsuń
  3. super płaszcz i koszula :)
    a sceneria - zapiera dech w piersiach! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula! I ta sceneria - piękna jest jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wygladasz :) kazda z nas powinna miec bezowy trench w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna!
    bardzo oryginalna torebka!:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na zdjęciach kolor płaszcza wygląda raczej na ecru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszczyk ma coś w sobie .... nie wspomnę już o torebce!!! Genialna! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super płaszczyk
    koszula -genialna

    http://miley-real.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wzór na koszuli, ale płaszczyk mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudna torebka taka oryginalna jeszcze takiej nigdzie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń