wtorek, 12 listopada 2013

POWDER PINK

Pudrowy róż to jeden z najmocniejszych trendów tego sezonu. Kolor ten w jesienno-zimowym wydaniu pojawił się w wielu kolekcjach. Szybko został podchwycony przez sieciówki i tym samym trafił do mojej szafy. Pudrowy róż doskonale czuje się w towarzystwie czerni więc i tym razem uległam temu połączeniu. Jak Wam się podoba? Co sądzicie o tym połączeniu?













                                                                            PŁASZCZ  GOLF  -  SH  |  SPODNIE  -  RESERVED  |  BOTKI  -  SEQUINSHOES  |  KOPERTÓWKA  -  @

12 komentarzy:

  1. jak dla mnie połączenie super :) i te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ten pudrowy trend bardzo odpowiada! Świetny golfik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, wszystko ze sobą współgra. Trafiłaś w mój gust :)

    zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie
    w dodatku genialny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie, super kolorki ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki cudny płaszczyk!! Przyglądałam się ostatnio też tym butom, jak się sprawują? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Botki sprawują się super, są bardzo wygodne ;)
      Szczerzę mogę je polecić ;)

      Usuń
  7. super wyglądasz:)
    płaszczyk jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń