czwartek, 6 lutego 2014

BOYFRIEND JEANS

Szał na jeansowe spodnie trwał w gimnazjum, chodziłam w nich praktycznie codziennie. Obowiązkowe były rurki. W liceum przerzuciłam się na spodnie w kolorze czarnym, które uwielbiam do dziś. Teraz jeansy powróciły do mojej szafy na nowo w postaci boyfriendów. Są idealne, sprawdzają się na sportowo ale także na elegancko. Tym razem set w sportowym wydaniu. Jak Wam się podoba?










    BOYFRIENDY  -  RESERVED  |  GOLF  -  STRADIVARIUS  |  BOTKI  RAMONESKA  -  H&M  | TOREBKA  -  ZARA  |  SZALIK  -  SH

8 komentarzy:

  1. przepiękna jak zawsze <3
    buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za takim spodniami, bo nie każdy dobrze w nich wygląda .
    U Ciebie wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, przy niskim wzroście obawiałam się czy będą dobrze leżały, ale jak dla mnie też jest w porządku:)

      Usuń
  3. super look :) spodnie są super :) muszę odkopać moje z szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne spodnie, świetnie w nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna torebka ;)
    zapraszam do mnie http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń