poniedziałek, 2 grudnia 2013

BLACK COAT

Długo szukałam klasycznego czarnego płaszcza na zimę i udało się. Chciałam aby był praktyczny, taki który mogłabym nosić na elegancko jak i do bardziej sportowego stylu. Czerń jest idealną podstawą do każdego koloru. Bez wątpienia mogę stwierdzić, iż ten zakup nie był jednorocznym wydatkiem. Jako resztę postawiłam na klasykę, futrzany kołnierz oraz wygodne botki. Elegancki naszyjnik dodał szyku. Jak Wam się podoba?











                                                            
                                                              PŁASZCZ  TOREBKA  -  MOHITO  |  SWETER  SZALIK  -  H&M  |  NASZYNIK  -  @  |  SPODNIE  -  RESERVED  |  BOTKI  -  SCHUZZ

12 komentarzy:

  1. genialny naszyjnik:) płaszczyk i butki genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz, bardzo mi się podoba płaszcz :) i botki :)
    elegancko! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne buty płaszcz i torebka !!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny płaszcz, wyglądasz bardzo elegancko :) ja swój czarny płaszcz mam kilka zim i dalej dobrze mi się go nosi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny płaszcz, z tym kołnierzem wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Piękny kolorek na ustach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie ;-) cudny naszyjnik ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja masz racje naszyjniki dodał jeszcze szyku.

    OdpowiedzUsuń