wtorek, 31 grudnia 2013

HAPPY NEW YEAR

Kolejny rok za nami, nawet nie wiem kiedy zleciał. Bardzo się ciesze że jesteście ze mną, śledzicie, komentujecie. Blogowanie sprawia mi dużą radość, ciesze się że mogę komuś pokazać cząstkę mojej codzienności. Sylwester już tuż tuż... to czas cekinów i błyskotek. Na co dzień nie preferuję tego typu ubioru, ale na ten jedyny dzień w roku jak najbardziej. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwie sukienki. W dalszym ciągu zastanawiam się która będzie lepsza... a Wam życzę Szczęśliwego Nowego Roku, aby był lepszy od poprzedniego. Bawcie się dobrze ;) 






                                                                                      SUKIENKI  -  SH 

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku.
    Jak dla mnie pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że impreza była udana. Ciekawe którą wybrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Impreza jak najbardziej udana:) Zdecydowałam się na czarną;)

      Usuń
  3. śliczne sukienki:)
    świetnie wyglądasz:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I'm in love with both clutch :D

    Btw Happy New Year :D
    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie cuda z sh! Jestem pełna podziwu! Szczęśliwego nowego roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne sukienki :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń